Reklamace a vrácení zboží
Reklamace | Vrácení zboží | Nekompletní zásilka |
Reklamace
Pokud reklamujete nefunkční, nebo poškozené zboží, prosíme Vás nejdříve o napsání e-mailu na info@berge.cz než budete posílat zboží zpět. Zašlete i fotky produktů, buď poškozených nebo neúplné zásilky. Po dohodě pak o vyplnění reklamačního formuláře a zaslání na naši adresu.
Adresa pro poslání: BERGE |
Reklamační formulář: |
Spolu se zbožím pošlete veškeré příslušenství daného produktu a přiložte vyplněný a podepsaný formulář. Zásilky na dobírku neposílejte.
V žádném případě prosím neposílejte zboží zpět bez vyplněného a podepsaného formuláře.
Ze zákona máme pro vyřízení reklamace 30 dnů, vždy se však snažíme vyřídit reklamaci v co nejkratším možném termínu.
Vrácení zboží
Pokud vám zakoupené zboží nevyhovuje, nebo neodpovídá vašim představám, máte možnost ho vrátit bez udání důvodů během zákonné 14denní lhůty od data jeho převzetí. Zásilky na dobírku nebudou převzaty.
Adresa pro poslání: BERGE |
Formulář pro vrácení zboží: |
Před vrácením nás prosím nejprve informujte emailem na info@berge.cz.
Spolu se zbožím pošlete veškeré příslušenství daného produktu a přiložte vyplněný a podepsaný formulář.
V žádném případě prosím neposílejte zboží zpět bez vyplněného a podepsaného formuláře.
Po přijetí a kontrole zboží vám budou peníze vráceny zpět na číslo účtu uvedené ve formuláři.
Nekompletní zásilka
Pokud vám zásilka přišla nekompletní, informujte nás prosím emailem na info@berge.cz.
Do emailu uveďte:
- číslo objednávky
- název/kód chybějícího produktu
- přiložte fotografii obsahu zásilky
Celou situaci prověříme a co nejrychleji navrhneme vhodné řešení.